Søk

Vår forretningside

Datarekvisita Norge AS skal være en foretrukket leverandør av kontor- og datarelaterte produkter til privat og offentlig sektor. Vår virksomhet skal være kundeorientert og preges av tilgjengelighet og tilpasningsevne

 

Vi har fortsatt stort fokus på personlig oppfølging av våre kunder til tross for den økte bruken av e-handelsløsninger. Til å følge opp våre kunder vil vi dedikere faste salgskonsulenter i tillegg til våre kundekonsulenter ved vårt kundesenter. Samtlige salgskonsulenter våre er utstyrt med mobiltelefoner som er synkronisert med vårt e-postsystem. Dette gjør at salgskonsulentene til enhver tid er tilgjengelig på både telefon og via e-post. Sammen med våre leverandører vil vi ved behov også kunne stille med ytterligere ressurser, for eksempel ved sambesøk, kurs eller ved presentasjon og lansering av nye produkter.

 

Vår organisasjon er preget av fleksibilitet i forhold til å tilrettelegge for individuelle løsninger for våre kunder. Vi har korte beslutningsveier internt og kan således raskt etablere løsninger til beste for våre kunder og oss. Dette kan eksempelvis være leveranseløsninger, fakturaløsninger, leverandørstyrt lager i kundens lokaler, bestillingsløsninger og returordninger.

 

Vi har alltid hatt et godt rykte for vår serviceinnstilling overfor våre kunder. På kundeservice har vi dyktige medarbeidere som svarer raskt på alle henvendelser. Vårt telefonsystem sikrer at henvendelsene blir koblet til en ledig medarbeider. Vårt kundesenter har eget gratis telefon- og faxnummer.